Общи условия
С настоящите общи условия се уреждат отношенията между АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД и гостите на хотела във връзка с предоставяните услуги. Тези общи условия са достъпни на български език, както и в превод на други езици. В случай на спор относно съдържанието или тълкуването на настоящите условия, или при различия между българската версия и преводите на други езици, водеща е българската версия.
Условия за настаняване
1. АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД осигурява предоставянето на заявените и платени услуги в пълния им обем, при условията на съответната резервация и в съответствие с настоящите общи условия. АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД предоставя информация на Уебсайта, свързана с предлаганите услуги.
2. Ако не е посочено друго в конкретна промоционална или специална оферта, за целите на
резервацията:
– Деца се считат гостите на възраст от 2 до 11.99 години към датата на настаняване.
– Бебета са децата от 0 до 1.99 години към датата на настаняване.
– Гост, навършил 12 години, се счита за възрастен.
– Настаняването в АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД се извършва след представяне на лични
документи, удостоверяващи самоличността на гостите.
3. АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД администрира и обработва лични данни в съответствие с действащата нормативна уредба. Всяка информация, получена от или за гостите, ще бъде използвана единствено във връзка с направените резервации и ползваните услуги. Личните данни няма да бъдат предоставяни на трети лица или използвани за други цели, освен в случаите, изрично предвидени от закона.
4. Настаняване и освобождаване
4.1. Часове за настаняване и освобождаване на стаите: – Настаняване: след 15:00 часа. – Освобождаване на стаите: до 11:00 часа
4.2. В случай на ранно настаняване и/или късно освобождаване на стаята извън указаните в т. 4.1. часове, и при налична възможност, предварително съгласувана с АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД, се прилага допълнително заплащане.Резервациите се пазят до 24:00 ч. на съответния ден на пристигане.
5. Трансфер. Гостите могат да заявят индивидуален или групов трансфер срещу допълнително заплащане при потвърждение на резервацията.В случаите, когато трансферът е предварително договорен и заплатен, но не бъде използван по независещи от хотела причини – като отказ от страна на госта, закъснение на авиокомпания, автобусен или железопътен превозвач, както и други транспортни неудобства – сумата не подлежи на възстановяване и не може да бъде основание за допълнителни претенции.
6. Паркинг: Паркингът не е включен в цената на настаняването и се заплаща допълнително на място в хотела. Моля, имайте предвид, че наличността на паркоместа в АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД е ограничена и те не могат да бъдат резервирани предварително.
7. Домашни любимци. В АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД не се приемат домашни любимци.
Условия за резервация
Договорът се счита за сключен след потвърждаване на резервацията от страна на АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД и извършване на пълното плащане за нея. Чрез извършване на онлайн резервация
Вие потвърждавате и приемате настоящите общи условия.
I.
Начини за резервиране:
– Чрез телефон: +359 889 29 91 94 или на електронната поща за резервации: reservations@bulgarian
sun.com
– Онлайн през уебсайта: www.apollosparesort.com
– Директно в хотела
1.1. Резервация по имейл и телефон
За резервации чрез имейл или телефон, моля изпратете запитване на адрес reservations@bulgarian
sun.com или се свържете с нас на телефон +359 889 29 91 94. В запитването посочете името на госта, периода на престой, броя на нощувките, както и броя и възрастта на възрастните и децата (към датата на настаняване). След това ще ви изпратим индивидуална ценова оферта по имейл или телефон.
1.2. Онлайн резервация
Онлайн резервация може да бъде направена чрез нашия модул за резервации на уебсайта, като въведете необходимите данни, включително периода на престой, брой възрастни и/или деца, възраст на децата към датата на настаняване и предпочитания тип стая.
1.3. Резервация на място в хотела
За да получите ценова оферта, е необходимо да предоставите информация за името на госта, периода на престой, броя на нощувките, брой възрастни и/или деца, както и възрастта на децата към момента на настаняване. След получаване на тези данни, ще ви бъде изпратена ценова оферта за настаняване, която може да бъде предоставена на хартиен носител или по електронна поща.
II.
Потвърждение на резервацията
Вашата резервация се счита за потвърдена, когато получите потвърждение с уникален номер на резервацията по следните начини:
– При резервация през онлайн системата на АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД – автоматично потвърждение на имейл адреса, който сте посочили;
– При резервация чрез имейл – потвърждение с номер на резервацията, изпратено по имейл от наш агент от адрес reservations@bulgarian-sun.com
– При резервация по телефон – потвърждение с номер на резервацията, изпратено на посочения от Вас имейл адрес. Потвърдената резервация не се счита за гарантирана, докато не бъде извършено пълно плащане в размер на 100% от стойността ѝ. Резервацията придобива статус на гарантирана единствено след получаване на пълната сума по нея
Цени
1. Всички цени, публикувани на официалния уебсайт на АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД, са в лева (или избраната валута), посочени на стая, на нощувка, и включват ДДС, туристическа такса и застраховка. Цените са валидни за периода, указан на уебсайта. В случай на специални и/или промоционални пакетни оферти, цените се отнасят за съответния приложим период. Общата стойност на всяка конкретна резервация се изчислява автоматично въз основа на брой нощувки, брой възрастни и деца, както и актуалната или приложима ценова оферта за избрания период.
2. Плащането се извършва единствено във валутата, потвърдена при резервацията. В случай на извършване на плащане в различна от официалната валута на хотела, всички разходи, свързани с валутното превалутиране, са изцяло за сметка на платеца.
3. АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД, си запазва правото да променя цените и специалните оферти в зависимост от заетостта на хотела.
4. Промоционалните оферти са валидни само за резервации, извършени в рамките на обявения период и при спазване на съответните условия. Те не дават основание за искане на намаление на цената, възстановяване на разликата в цената или подаване на рекламация от гости, които вече са направили резервация.
5. Крайната цена на резервацията не подлежи на промяна в случай на промяна в размера на данъците или таксите върху включените в договора услуги, наложени от трета страна, която не участва пряко в изпълнението на услугите, включително туристически такси, ДДС и др.
Начин на плащане
1. Плащане на място: Плащането може да бъде извършено от Потребителя в брой или с карта на рецепцията в хотела.
2. Плащане с банков превод: Плащането на резервацията може да се извърши с банков превод по банковите сметки, посочени в потвърждението на резервацията, в евро или в лева. Всички банкови такси и разходи по превода са за сметка на клиента. При извършване на банковия превод се въвежда име на лице, което ще ползва платената резервация, хотел и номер на резервацията като основание за плащане.
3. Плащане с банкова карта през виртуален ПОС:
– На нашия сайт www.apollosparesort.com , респективно АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД може да платите с банкова дебитна, кредитна или бизнес карта с логото на Visa и MasterCard чрез виртуалния ПОС на обслужваща ни банка, която е ДСК АД част от OTP goup.
– Плащането с банкова карта може да се осъществява и чрез генериране на уникален линк за Вашата резервация от наша страна към Вас. След като получите линка на Вашият e-mail е необходимо да кликнете на него за да Ви се отвори платежната страница на банката.
– Сигурността на плащанията са защитени посредством програмите за сигурност на международните картови организации (МКО) MasterCard Identity check и VISA Secure.
– При плащане с карта през виртуалния ПОС на банка ДСК ще е необходимо да въведете номер на карта, валидност, CVV/CVC. Ако Вашата карта участва в програмата за сигурност на МКО MasterCard Identity check и VISA Secure то ще е необходимо да въведете 3-D парола.
– Ние от www.apollosparesort.com респективно АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД не събираме, не обработваме и не съхраняваме данни на карти. Всички данни на карти се попълват лично от Вас в защитена платежна страница на обслужващата ни банка.
– Независимо от валутата на Вашата банкова сметка, транзакцията ще бъде извършена в български лева според актуалния обменен курс на обслужващата Ви банка. Всички цени са крайни, с включено
ДДС.
– В случаите в които се налага да се възстанови сума, без значение цялостно или частично и плащането е направено с карта то ние възстановяваме сумата чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането в срок от 30 дни.
Условия за анулиране и промени на резервацията
1. Анулиране и промени на резервацията от страна на госта
1.1. Крайният срок за анулация и размерът на неустойката са ясно указани по време на процеса на резервация. Те са обвързани с началната дата на настаняването, а неустойката при анулиране се изчислява спрямо общата дължима сума. Моля, обърнете внимание на тези условия, за да избегнете санкции при анулация, неявяване или предсрочно прекратяване на престоя.
1.2. Ако анулирате резервацията си преди крайния срок за анулиране, посочен по време на процеса на резервация, няма да бъде начислена неустойка, а всички платени суми ще бъдат възстановени в пълен размер. Възстановяването на средства се извършва единствено по банков път, след като гостът предостави необходимата информация: номер на банковата сметка, адрес на банката и собствен адрес. Процесът не е автоматичен, като преводът се осъществява в срок до 30 календарни дни от датата на получаване на изискваните данни.
1.3. Ако не е предвидено друго в условията на конкретната резервация и анулирането е направено в срок по-кратък от 8 (осем) дни преди датата на настаняване, в случай на неявяване в деня на настаняването или предсрочно прекратяване на престоя, АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД задържа като обезщетение (неустойка) пълният размер на платената по резервацията сума.
1.4. Анулирането се извършва чрез изпращане на имейл до reservations@bulgarian-sun.com, като в него трябва да бъдат посочени номерът на резервацията, данните за гостите и датите на престой.
Резервации, направени през официалния сайт www.poseidonbeachresort.com, могат да бъдат анулирани и чрез резервационния панел, като следвате линка към Вашата резервация и използвате бутона „Анулирай резервацията“..
1.5. В случай на по-ранно заминаване на гост по конкретната резервация, независимо от причината за това, на АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАДсе дължи обезщетение (неустойка) в размер на стойността на резервацията за периода на нереализираните нощувки.
1.6. Промяна по направена резервация би могла да бъде направена от госта по следния начин: чрез имейл на reservations@bulgarian-sun.com или на телефон +359 889 29 91 94
Промени в характеристиката на услугите, цената, условията за плащане и политиката за анулиране се допускат само при условията, посочени по-долу като промяната може да бъде допълнително таксувана.
1.7. Промяна на периода на резервацията се допуска само след потвърждение от Хотелиера.
Ако за новоизбрания период е налична ценова оферта с по-ниска цена, разликата между дължимата/платената по променената резервация сума и приложимата след промяната цена се дължи на АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД като обезщетение. В случай че актуалната цена е по-висока или новият период попада в по-скъп ценови сезон, гостът дължи доплащане на разликата.
1.8. Промяна в броя на гостите:
Увеличаване на броя гости – възможно само след потвърждение от Хотелиера, че услугата може да бъде изпълнена спрямо допълнителните гости, и след уговаряне на условията и размера на доплащането.
Намаляване на броя гости – без такси и неустойки, ако промяната се извърши в срока за безплатна анулация. След този срок се прилагат стандартните условия за анулация и намаляването подлежи на потвърждение от Хотелиера. Хотелиера и договаряне на условията за промяната.
2. Анулиране и промени в резервацията от страна на АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД.
2.1. АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД има право едностранно и без да дължи плащане на обезщетения и/или неустойки да анулира резервация по време на престоя на госта в следните случаи:
– При поведение на гост или негов придружител, което според Хотелиера или негови представители, контрагенти и/или служители причинява опасност, стрес, вреди, гняв или сериозно неудобство на други гости, служители или партньори или създава риск от увреждане на имуществото на хотелиера или на трети лица.
– При нарушаване на Политиката на ПОСЕЙДОН БИЙЧ РИЗОРТ.
– Нарушаване на вътрешния ред – ако гостът не спазва правилата на хотела, включително нощната
тишина, реда и хигиената в обекта.
– Непристойно или агресивно поведение – към персонала, други гости или трети лица, което създава
опасност или нарушава спокойствието.
– Повреждане на хотелско имущество – ако гостът нанесе щети на стаята или други части от хотела и жоткаже да възстанови щетите.
– Нарушаване на политиката за плащания – ако гостът не извърши дължимите плащания в указаните
срокове.
– Използване на помещенията за нерегламентирани дейности – включително незаконни действия или дейности, които противоречат на политиката на хотела.
– Неправомерно настаняване на допълнителни лица – ако в стаята пребивават повече гости от заявените в резервацията без предварително одобрение от хотела.
– При анулиране на резервацията на това основание, заплатените суми не подлежат на възстановяване.
2.2. В случай,че АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД отмени резервация поради причини, различни от посочените в
т.2.1. от настоящия раздел V, гостът има право на възстановяване на платените по отменената резервация суми, в срок от 30 (тридесет) дни от датата на получаване на писмено искане за това от госта.
2.3. За анулиране на резервация по горепосочените в т. 2.1. и т.2.2. причини, гостът ще бъде уведомен, когато е възможно, чрез канала за комуникация, използван при потвърждаване на резервацията, по имейл или по друг начин, включително и по телефон.
2.4. Форсмажорни обстоятелства
Нито една от страните по договора за резервация не носи отговорност пред другата страна, ако изпълнението му е възпрепятствано поради форсмажорни обстоятелства, които засегнатата страна не би могла логично да предвиди и чиито последици са извън нейния контрол (с изключение на уреждането на плащанията).
Такива обстоятелства включват, но не се ограничават до:
– природни бедствия,
– военни действия,
– стачки,
– епидемии,
– земетресения,
– пожари,
– наводнения,
– правителствени решения.
Вредите, причинени от форсмажорни обстоятелства, се понасят от страната по настоящия договор, на която са причинени. Двете страни по договора се задължават да предприемат съвместни действия за намаляване на негативните последици, произтичащи от възникването на такива обстоятелства
ПОЛИТИКА НА АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД
1. В АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД се стремим да осигурим на нашите гости висококачествено обслужване, комфорт и сигурност. Нашата политика има за цел да гарантира максималната безопасност и удовлетвореност на всички гости, като осигурява спокойна и приятна атмосфера по време на техния престой.
2. Политиката на хотела е категорична в противодействието на всякаква дискриминация въз основа на
раса, етническа принадлежност, религия, пол, семейно положение, възраст, увреждане или националност. Очаква се всички гости и персонал да спазват тези принципи и да се отнасят с уважение към различията на другите.
3. Екипът на АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД има право на достъп до стаите в следните случаи:
– По време на почистване или поддръжка – за осигуряване на чистота и функционалност на съоръженията.
– При спешна ситуация – като например ремонт на повредени уреди или обезопасяване на стаята, за предотвратяване на инциденти.
– За проверка на състоянието на мебелите и уредите – редовна инспекция за безопасност и комфорт на гостите.
– При необходимост за прекратяване на неприемливо поведение – например при нарушаване на вътрешния ред, политики за шум или други нарушения, които могат да създадат проблеми за гостите
или персонала.
Достъпът ще се осъществява с уважение към личната неприкосновеност на гостите и ще се опитваме да ограничим намесата до необходимото, като предоставим предварително уведомление, освен в случаи на спешност.
4. Хавлиени кърпи
Не се допуска използването на хавлиени кърпи от стаята в зоните на басейна или на плажа.
5. Евакуационни инструкции
Моля, запознайте се с инструкциите за аварийни ситуации и с Плана за евакуация, който се намира на
вътрешната страна на вратата на Вашата стая, за Вашата безопасност.
6. Сейф
7. Препоръчваме Ви да използвате сейф на рецепция за съхранение на ценности и лични вещи.
Услугата се предоставя срещу допълнително заплащане.
8. Басейн/ Плаж
Гостите са задължени да спазват правилата за ползване на басейните и поведението на плажа, които са ясно обозначени на съответните места.
9. Ресторанти, Поради обществените изисквания и разпоредбите на HACCP, храни и напитки не могат да бъдат изнасяни от ресторантите.
10. Облекло. Във всички обществени зони на хотела се препоръчва дрес код Smart Casual.
11. Бански костюми .Гостите могат да носят бански костюми само в зоната на плувните басейни на хотела. В останалите обществени зони се препоръчва подходящо облекло.
12. Пушене. Пушенето в стаите и във всички закрити помещения на територията на АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД е строго забранено.
13. Повреда или кражба на хотелска или чужда собственост
Всеки гост носи отговорност за нанесените щети (умишлени или неумишлени) на територията на комплекса, които са причинени от него лично. АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАДси запазва правото да начисли по сметката на виновния гост сумата за възстановяване на щетите, съгласно ценоразписа, предоставен на рецепция. Гостът е длъжен да заплати тази сума.
14. АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД не носи отговорност и не дължи възстановяване на суми и/или плащане на обезщетения и/или компенсации на госта при:
– Загуба, повреда или погиване на ценности, пари, документи и други вещи, оставени в стаята на хотела или друго място на територията на хотела.
– Неправилно попълване на бланката за резервация от страна на госта или негов пълномощник/представител.
– Вреди или анулации поради действия на трети лица, включително, но не само, гранични и митнически служби, авиокомпании, автобусни и железопътни превозвачи, независимо от това, че поради тези действия гостът/гостите са пропуснали част от услугата или дори цялата услуга.
– Услуги, които допълват туристическата програма или престоя в АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД, изпълнявани от трети лица, които се оформят с отделни документи за изпълнението им – билети: самолетни билети, фериботни билети, автобусни билети по редовни автобусни линии и др. В тези случаи отговорност за имуществени и неимуществени вреди носи конкретният изпълнител на услугата.
– Технически аварии в мястото за настаняване или съоръженията към него, използвани от госта, поради които част от услугата или цялата услуга не може да бъде изпълнена.
– При отказ, отклонение или пропускане от страна на госта/гостите от консумацията на платени услуги.
– При неявяване или пропуснато пристигане, поради което не се използва заявеното настаняване.
– При загуба на лични документи и лични вещи, включително електронни устройства, загубени по време на престоя.
– В случай на форсмажорни обстоятелства, които не могат да се предвидят и които са извън контрола на АПОЛО ХЕЛИОС РИЗОРТ ЕАД, като природни бедствия, военни действия, стачки, епидемии и други подобни ситуации.
Промени в Общите условия
Хотелиерът си запазва правото едностранно да променя настоящите Общи условия, структурата и съдържанието на своя уебсайт, както и да прекратява достъпа до него по всяко време, без да е длъжен да уведомява Потреби